Borriana reivindica el comerç local propi amb la campanya de dinamització ‘Perquè tots som Borriana’

L’Ajuntament de Borriana reivindica durant aquest mes de novembre el comerç local de la ciutat a través de la campanya de dinamització comercial ‘Perquè tots som Borriana’, dissenyada per la Cambra de Comerç de Castelló.

La regidora de l’àrea, Sara Molina, ha apostat per “promocionar el comerç de proximitat per la qualitat, pel retorn tant econòmic com social, en revertir en la pròpia ciutat, i per la sostenibilitat ecològica, en reduir la petjada de carboni”.

Així mateix, ha agraït a la Cambra de Comerç la seua implicació i col·laboració amb l’Ajuntament en una iniciativa com aquesta, en què han participat diversos comerços borrianencs de diferents gremis.

La campanya té com a objectiu recordar els valors del comerç local, com ara la proximitat, la qualitat i el tracte personalitzat, a través d’una sèrie de microvídeos i fotografies amb els quals dona a conéixer la part humana d’alguns comerços de la ciutat.

A més, del 18 al 25 de novembre s’organitzarà un sorteig en xarxes socials amb un premi de 250 euros per a gastar en compres en el comerç local de Borriana.

Es tracta, com ha explicat Molina, de “dinamitzar el comerç local al llarg de novembre, un mes històricament amb menors vendes i previ a les compres nadalenques”. Així, aquesta iniciativa se suma a altres com la dels Bons-comerç per a impulsar la campanya de tardor en el comerç borrianenc de proximitat.

La iniciativa està finançada completament per la Cambra Oficial de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de Castelló, i duta a terme per l’agència de comunicació MD Studio en col·laboració amb l’Ajuntament de Borriana.

 

Font: Ajuntament de Borriana